04 januar 2006

Første post i min nye blogg

Hei alle sammen!

Nå har jeg sitti og sett på mange fine hobby-blogger en stund og fant ut at et var på tide med min egen. Skriver fra før en blogg-dagbok for hunden vår, Jonas, så det er ikke den helt helt første bloggen egentlig, men denne er bare for hobby-ting.

Jeg er ei akiv jente bosatt i Vestfold. Studerer grafisk design siste året, og gleder meg til å komme ut i jobb nå (starter siste semester i morra). Ei jeg kjenner kallte meg en gang for et kreativt oppkomme, og kanskje det stemmer litt. Er i allefall kreativ og liker å å pusle med et eller annet. Har eget sy-rom så jeg er heldig der. Eller så sitter jeg ofte i sofaen foran TVn med enten strikketøyet eller heklekroken i full sving.

Egentlig håper jeg litt på å komme i konakt med andre som også liker å sysle med sysaker og andre kreative ting, for det er ikke så mange jeg kjenner som deler mine interesser på det feltet.
Og så er det morsomt å få tilbakmeldinger på det man gjør også da:)

ja, ja....
Skal se om jeg ikke finner noen bilder å laste opp her etter hvert

AS

0 fortryllende kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...