06 juli 2009

Satt å sufra nettet i går...

...og da kom jeg over denne bloggen. Syns hun laget sååå innmari mye fint atte jeg fikk helt sykløe i fingra her jeg sitter. Men....dere vet den splitte nye maskinen jeg fortalte om litt tidligere...jo, altså, etter tre sykvelder satt jeg plutselig der, lettere sjokkert, og en smule forskremt i systolen min...jeg hadde sittet og sydd i fred og fordragelighet og bare kost meg glugg i hjel, og så - helt plusslig - helt ut av det blå, så sier maskinen bare POFF!!!!! og blir helt død!!!! Første jeg tenkte var , HJELP den eksploderer, men det gjorde den ikke...den var bare helt STEIN DAU der den sto....så jeg måtte inn til symaskinbutikken igjen dagen etter, og de hadde aldri hørt på makan...og så snakka jeg med dem i dag da, og i dag ble det sendt ny maskin til meg fra Sverige, så kankje jeg har en enda mer splitte ny superbaby her i morra eller i overimorra....JIPPI!!!!

Sånnt skulle forresten ikke skje da, heldigvis, så nå håper jeg på en frisk og rask maskin å kose meg masse masse med!!!!

Nattinatt!

0 fortryllende kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...