24 mai 2011

Litt lenge mellom innleggene her...

Ja, det stemmer nok. Det er vår, det er fint vær (eller, ikke akkurat nå, for nå regner og blåser det godt på utsiden av vinduet her), og jeg har mange baller i luften på en gang. Så da blir det sånn da...litt mellomrom mellom hvert bloginnlegg.

Burde sikkert vær flinkere til å lage sånne forhåndsinnstillte innlegg, men nå liker jeg nå å poste det jeg har på hjertet sånn NÅ! MED DET SAMME!, så det så.

I helgen som var var vi en tur i oslobyen og jeg fikk "fanget" våren med 85mm min. Kommer nok noen bilder etterhert her, bare jeg får gått igjennom alle.

I dag har jeg klargjort noen bilder som skal ut til en kunde, så nå er det bare en utprint, og å pakke alt sammen pent ned i en konvolutt sommgjenstår. Ååååå, de ble så fine! Bildene altså. Kan hende det kommer noen her i bloggen også, om jeg får lov. (jeg spør ALLTID mine kunder om lov før noe postes på internet).

Og, så har vi fått et nytt "familiemedlem" til her. Hun heter Canon 70-200mm f/2.8 IS II USM, og er en snerten frøken med rask fokus og fantastisk blending av bakgrunnene i bildene mine! ME LOVE!!! Så nå er jeg utstyr til tennene for å sikre mine kunder de beste bildene;).

Ønsker du deg bilder av deg selv, familien, avleggeren, hunden, katta, hesten eller kua, så er det bare å sende meg en mail for å booke tid. Jeg er mobil, og MIN jobb er å lage de bildene DU ønsker deg!

Inntil jeg blogger igjen:
Ønsker dere alle en fortryllende fin uke!

0 fortryllende kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...