01 mars 2006

FLASH YOUR STASH




I går var det tirsdag, og gjett hva jeg glemte....Nemlig! Enda jeg faktisk hadde handlet litt som kunne flashes også! Så jeg gjør det i dag i stede jeg da...

Var og handla håndtak til den hvite vinterveska mi i går og da fant jeg liksågodt to håndtakpar til og litt brunt bommullsgarn. De kosta bare 10kr nøstet, så da kunne jeg lissom ikke la dem ligge der da...så de ble med hjem i stede...Jeg som skulle bruke opp litt før jeg handla mer...viljestyrke, hva er det?...hihi! Men, uansett, så har jeg noe linlignenede garn liggende som jeg tror kan bli kult sammen med disse, så det blir nok oldemorruter tenker jeg, sånn etter hvert. Har lyst å hekle sengeteppe, men det er et relaivt stoooort prosjekt for senga er 180x210...hihi....Ja, ja... det er nå gøy da.

0 fortryllende kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...