14 juni 2006

Pakke fra hemmelig venn i Juni

Nå har jeg fått pakke fra min hemmelige venn i Juni, og den var så fiiin! Fikk tre nøster garn (to i offwhite og et i grønn) som jeg tror må bli en veske. Fikk to kjempefine håndtak i tre også og noen søte duppedingser (som jeg egentlig ikke er sikker på hva er til, men jeg tror jeg kommer til å bruke den som charms på armbånd jeg da), som var innmarig fine!!!


Er veldig spent på hvem min hemmelige venn er da, og må bare si tuuusen masse takk altså! Kjempefin gave syns jeg:)

Eller så går det mest i eksamen her om dagen...Skal ha siste dag i morra med forsvaring av mappa mi, og så er jeg faktisk FERDIG!!! Tenk det! To år er over og de gikk fort gitt!!!

Eller begynner jeg å bli vant med å være på mac og ikke på PC (liker meg i grunn velig godt her på macen jeg da), og gleder meg til, å få tid til å bli mer kjent med vindunderet:)

Men nå må jeg lage meg en huskelapp til i morra før jeg skal på utstillingstrening med Jonas (hunden).

Tjo hei!

0 fortryllende kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...