06 august 2006

Enda en Jan + litt nytt

Jepp, Jan nr.2 er ferdig (nr 3 også, men den må få kanter på ermene og rundt halsen og nr.4 er på pinnene.)!
Denne er strikket på pinne nr.3,5 (har kjøpt meg mine første bambuspinner og de er helt hærlige!) med On line garn som er av 96% polyacryl, Acrylic og 4% polyester. Kjolen har allerede flyttet til sin nye eier, vårt splitter nye tantebarn på to uker, Annie.

Kjolen foran

Kjolen bak:


Ellers er jeg akkurat ferdig med den siste boken (shoppoholiker finner en søster) og lurer litt på hvilken bok jeg skal hive meg over nå (har ingen for hånden for øyeblikket), så jeg leter litt...hihi! Elsker å lese og har stort sett minst en bok liggende på nattbordet hele tiden...

Ellers venter vi mamma og pappa på besøk i løpet av dagen/kvelden en gang, så det blir koselig.
Og så har jeg byttet litt planter med Unni fra hobbyboden, så nå skal jeg strax ut å sette ned lavendelbarna blandt rosene...Takk takk!!!

1 fortryllende kommentarer:

Unknown sa...

Har akkurat lagt frå meg "The undomestic godess" av Sophia Kinsella. Anbefales!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...