20 januar 2009

I dag...


Var jeg og snuppa i åpen barnehage og koste oss med mange andre barn. På vei hjem igjen, måtte jeg innom kjøpesenteret som ligger på veien (vi var ute å trillet tur nemlig). Der fant jeg litt mer enn jeg egentlig hadde tenkt, men shit au. Så nå skal jeg kose meg dere! Drømme om et country home (Syns den stilen er så koselig), lese bok på senga i kveld (jeg elsker sjokolade!) og så tenkte jeg at det rødmelerte garnet skulle bli genser til snuppa (kan være jeg trenger mer garn da, men begynner med de to nøstene), og det turkise en vest/topp jeg fant møsnter på i foreldre og barn som jeg syns er sååå fin.

Så, nå skal jeg få snuppis i seng her, så er det duket for en kveld med strikkepinner, NCIS og frustrerte fruer for ho mor.

Tjohei!

0 fortryllende kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...