15 mars 2010

Bilder...igjen

Yepsipepsi!

Da har jeg fått meg pro-konto på Flickr, og jobben med opprydding og opplasting har begynt. Har nok noen timer foran meg, men nå ligger i allefall alt til rette og det meste ligger på riktig sted, oversiktlig i mapper for gjennomgang og sortering.

Laget meg en fotoblogg mens jeg lissom var i gang jeg, og den finner du her: http://photosbyholthe.wordpress.com/. Er litt usikker på om enda en blogg var det jeg trenger akkurat nå, men den ligger nå der, og det kommer bilder sånn hist og her i den også.

Men, nå er det waaaaay past bedtime her, så nå er det bare å pelle seg i loppekassa! har ei lita prinsesse som oftest vil opp før fuglene synger, så det er bare å pelle seg i seng!

Nattinatt verden!

1 fortryllende kommentarer:

Lykke-Li sa...

Ville bare ønske deg en god påske! :o)
Er ofte innom bloggen din og ser på alle de fine kjolene og det andre du lager.

Nå har jeg noe til deg i bloggen min. ;o)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...