12 april 2010

Nye kjoler på vei inn i klinkekule shoppen


Da her jeg fått sydd litt igjen (endelig). disse sukekrtøyene har ligget klippet klar en god stund, men har lissom ikke hatt tid til å få sydd dem sammen. Men, nå, er de ferdige, og jeg har lekt "fotomodell" for å få vist dem på en kropp (disse kjolene kommer virkelig ikke til sin rett på en kleshenger altså!!!). Måtte le litt da vi tok bildene, for om jeg hadde vært med i "top model" (som i seg selv er HELT utenkelig), så hadde nok spørsmålet om positurer kommet opp tenker jeg....og JA, jeg "kan" bare denne ene....hihi! Ikke den fødte fotomodell altså, men så er det heldigvis ikke det jeg driver med heller da...Men av og til, så bare MÅ man likevel. Hihi!



Alle disse kjolene er L-kjoler, og vil passe kropper med litt former like godt som en kropp som bare har høyden. (Jeg er omtrent 174 på strømpelesten, og ikke akkurat noen sylfide, så disse er laget for å passe "kvinnen i gata").

("Husmorvenn" og "Thank You for the Music" har jeg vist her inne før, men ikke på kropp)


10 fortryllende kommentarer:

Smarie sa...

Så mye flotte kjoler ;o)) Har lyst på mange av dem..;o) Ha en strålende flott dag!

Litefrø sa...

Det ar litt av en produksjon!!! KJempe flotte kjoler!

cashmereandcamera sa...

Tusen takk dere!
Ble veldig fornøyd med disse!

Randi sa...

Så mange fine kjoler du har laget.

Sjarmtroll-Unni -Kystcavalieren sa...

Wohoo! Her var det mye lekkert!
Jeg elsker jo kjolen du sydde til meg :)
Nå fikk jeg lyst å prøve å sy meg en selv...det har jo ennå ikke blitt..hehe.

Unni

Veronica sa...

Utrolig flotte kjoler! Har begynt å sy litt selv, men ser jeg har en lang vei å gå for å entre din liga! Jeg er så imponert!!:)

mamma i nord sa...

Wow så mange flotte kjoler !!!

Også var du jo så lekker smekker som model

Venke sa...

WOW! Så utrolig mange stilige kjoler!!! Nydelige!

-kine- sa...

Limefargen er helt nyyydelig! Flotte detaljer også!

Titom sa...

Hei og tusen takk for komentar. Kjolene dine er superlekre!! Er faktisk en stund siden jeg oppdaget bloggen din. Siden vi ikke bor så langt fra hverandre lurer jeg på om jeg ikke har sett de i RL også ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...