25 november 2010

Nå nærmer det seg!


Og jeg tenkte jeg ville tease dere litt med noe av hva jeg kommer til å ha med meg på markedet.

Det vil bla.a være kjoler til store og små prinsesser (eller klinkekule damer), Hjerter (både julehjerter og vanlige hjerter), hånlagde dørskilt basert på gjenbruk, Sitteunderlag, Barneluer, Vesker, Julestrømper med en romantisk twist laget av originale striesekker, Bleiemapper + noe mer. Litt for en hver smak altså.

Om du har lyst å se litt på hva jeg har så ligger det bilder av noe i bloggen min: http://klinkekult.blogspot.com/, men det finnes altså mer som ikke ligger der, rett og slett fordi det er veldig nylaget;). Kan for eksempel si at det finnes en helt nydelig hvit fleecekjole med hjerter, volangkant og silkesløyfe på, kjoler i jersey med sølvtråder i og barske fleecekjoler til tøffe jenter.

I tillegg kommer det jo mange andre damer med nydelig håndarbeid og hærlig håndtverk, så sett av litt tid og ta turen innom julemarkedet på Moen, så skal du se du finner både det ene og det andre...kanskje du til og med finner selveste julestemninga også (jeg har nemlig hørt at den også finnes der;)).

Velkommen skal du være!

Hilsen Ann Sissel

0 fortryllende kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...