14 desember 2010

Julestemning i det kreative hjørnet

Som dere ser, så har jula inntatt bloggen min også her, og jeg driver egentlig og rydder og forbereder til jul her hjemme. Bildene over er fra da jeg, prinsessa og pappamannen tok turen til Burudvann. Akkurat passe tur for prinsessa å gå selv, men denne gangen var akebrettet med. Dette var i slutten av november, og snøen lavet så stille ned og det var bare den perfekte stemningen! Vi tente bål, grilla pølser og drakk kakao før vi vendte nesa hjemover igjen, og mammadamen hadde selvsagt med kamera og knipsa litt.

Nå sover prinsessebarnet, og jeg skal ned og pusle litt videre for å få det fint her. Planen er å kutte opp epler som skal tørkes. har aldri gjort det før, men prøver jeg, så får dere sikkert høre hvordan det gikk etterhvert.

Fortryllende flott aften til alle sammen!

0 fortryllende kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...