02 januar 2011

Våren er i anmars...


I dag måtte jeg bare ut med kameraet. Meningen var at hele familyen skulle på skitur, men jeg sendte mann og barn avgårde på egen hånd, og gikk meg en tur for meg selv med min EOS 7D. Guriland som vi koste oss!!!

Selv om vi bare skriver  2. Januar, så er vårtegnene allerede begynt å vise seg for dem som ser litt nærmere etter. Bitte små gåseunger er på trærne, og sånne "flyvefrø" henger klare for å blåses avgårde med vinden og bli til et helt nytt tre. Naturen er vakker om man bare tar seg tid til  å stoppe opp og se den.

Tar du deg tid til å stoppe opp å " lukte på rosene"?

4 fortryllende kommentarer:

Anonym sa...

Kjempe fine bilete! Eg drøymer om eit 7D, kanskje det blir neste invistering? Kjempe kosleg blogg foressten.

Ha ein fin søndag!

fru-jansen sa...

Jeg drømmer meg helt bort i bildene dine, jeg!
Men veldig optimistisk den overskriften der... Lite som minner om våren her på fjellet!
Men vakkert, det er det her også!
Og sola har jo snudd, så vi har mye å se frem til ;o)

cashmereandcamera sa...

Tusen takk dere!
Ja, jeg må visst ha vært veldig snill i år, for 7D'en lå under juletreet. Og den er superhærlig å jobbe med, så vi skal nok kose oss masse masse!!!

Jeg fikk så mange fine i dag, så nå må jeg få laget meg et lite galleri tenker jeg. Er jo ikke så spennende med masse kule bilder på en HD lissom;).

Så nå satser vi på en hærlig tid frem mot vår og sommer, og jeg gleder meg til alle motivene som dukker opp underveis.

Vigdis sa...

Heisann!
Så nydelige bilder. Takk for at du la deg til som følger hos meg, så oppdaget jeg denne skatten av en blogg. Kommer innom flere ganger!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...