10 november 2012

Kunst- og Julemarked!


Hei alle sammen!
Nå er det sånn ca FOREVER siden jeg har vært innom og skrevet noen ord her inne. Høsten min har vært mer enn hektisk, med oppstart av studio, fotografering av utrolig mange barnehagebarn - en til to barnehager hver dag i tre mnd = VELDIG MANGE fotograferte barn. Så, det har vært hektisk, men SÅ morro!

Og, nå er det jammen meg snart JUL også! Og i den forbindelse dukker det opp julemarkeder hist og her - så også i KUNSTFABRIKKEN i Heggedal (Asker), der jeg har studio.

Jeg var på jobb i dag og lagde bilder av bla.a. den snertne frøkna på bildet her og menneskebarna hennes, og da jeg kom utover til fabrikken, var det SÅ koselig der med masse fine kunsthåndtverksting til salgs og salgsutstilling, der flere av kunstnerne som holder til i fabrikken stiller ut og selger sine bilder.

Så, dersom du bor i nærheten eller tilfeldigvis er i området sånn f.eks. i morra mellom 12-17 eller neste lørdag eller søndag til samme tid, så er det altså åpent for den som vil inn å titte eller kanskje handle noen av årets julegaver.(du finner fabrikken i Åmotveien 2, heggedal (rett utenfor Asker)

Jeg stiller ikke ut noe altså - men, jeg skal ha julekortfotografering i studio neste søndag. Litt mer info kommer på facebooksiden min, så klikk deg over og legg deg til som følger, så får også du med deg siste nytt om du vil.

Nå skal jeg rett og slett finne soffan og en film her før det plutselig er leggetid.

Ønsker alle sammen en fortryllende fin lørdagskveld!


0 fortryllende kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...