09 april 2014

Glem forrige blogpost...I´M ALIVE!!!!


Jeg har kommet frem til at jeg ikke har tid til å dille med my blogg...det er jo her alle dere gulle gode er, og jeg tror jeg rett og slett holder meg her jeg...Her jeg har vært siden "tidenes morgen".

Jeg har funnet ut at det til og med kan hende det stikker innom en liten gjesteblogge her innimellom, vi får se vi får se...

SÅ, med dette blåser jeg liv i det lille kreative hjørnet mitt igjen. Så det så!

OG, med det kan jeg tipse om en giveaway jeg har i fotogbloggen min her: HOPP INN I FOTOBLOGGEN

Du har nøyaktig en dag på deg, til å hive deg med du også, og bli med i trekkningen om et av de fire PÅSKEEGGENE, som i tillegg til godis, inneholder et gavekort på fotografering....Så....hva venter du på...Spjoooing....hopp innom og bli med!

0 fortryllende kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...