06 februar 2006

Enda fler Mary Jane tøffler

Nå har det tatt helt av med Mary Jane's her i huset, men jeg tenker de kan bli fine presanger utover året og så er det jo plutselig jul igjen.

Var på Cafè på lørdag med en venninde og hadde med garn og heklekrok og da ble en og en halv tøffel til bare da, så det går urtolig fort å lage disse søte tøfflene. Var også innom både hobbybutikken og stoffbutikken og fant noen søte knapper til å sette på dem. Det ene paret er allerede blitt tatt i bruk av meg, og de er kjempegode og kjempesøte:)














Disse to har jeg selv tatt i bruk. de er veldig gode og varme.











Og her er knappene jeg fant på lørdag. de er så søt syns jeg.













Her har de blå fått knapper de også. tror jeg er litt inspirert av kommende valentines day:)











Her er knappen litt nermere.











Her er cafè-tøfflene:) De jeg hekla på cafe på lørdag. Har ikke satt på knapper enda, en det kommer.










Cafè-tøfflene er strikket med en beige ulltråd og en offwhite ulltråd med gulltråd i...dette er nærbilde av hvordan det ble. de ble fine syns nå jeg.

3 fortryllende kommentarer:

Karen sa...

wow!!hmm i don't understand anything on here but had to leave a comment. Those were cool. You made it all?

Virre sa...

Hei! kom over bloggen din på en liten titte runde her i helga. Ser du er "litt" hekta på Mary Jane tøfler du å.De var søte da. Har ikke rukket så mange enda,men kommer nok flere fra min side åsså ja. De var jo bare fantstisk morsomme å hekle. Liker ting som man fort ser resultater av. Mye annet fint du lagde her åsså.

Anonym sa...

Du er virkelig hekta ja :O)
Du burde kanskje linke til henne som har laget oppskrifta også?
Karen: The pattern of these slippers are made by Kathleen Watkins: http://crochetcurbsidecouture.blogspot.com/2005/01/crochet-mary-jane-slippers.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...