01 februar 2006

Nytt prosjekt

Det spretter ut babyer litt over alt for tiden syns jeg, så jeg tenkte det var like greit å begynne på nyfødtgavene med en gang:) Så jeg har da satt i gang å hekle lapper som skal bli til søte små baby-tepper etter hvert. Har valgt å holde meg til fargene gul og grønn + hvitt i forskjellige valører fordi jeg jo ikke vet om det er gutter eller jenter som skal bli de nye verdensborgerne:) Koselig er det nå i allefall, og det kommer til å være mitt mellom-prosjekt i år. Det vil si, et prosjekt som jeg jobber litt på sånn innimellom alle de andre prosjektene. Dere vet, noen prosjekter bare plutselig er der og vil ut i dagen MED EN GANG:) hihi:)

Så så langt har jeg kommet til nå da. Ikke så veldig mange lappene, men har nå foreløpig god tid.

0 fortryllende kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...