02 juni 2006

BAKING

I dag har jeg bakt litt her. Satte en deig til corossianter i går (den skal helst stå over natta) og bakte den ut og stekte den i dag. Og mens jeg venta på at hornene skulle etterhveve lagde jeg likegjerne et brett sjoklademuffins med mellisglasur og appelsinstrøssel på. har ikke smakt på det enda, men nå strax skal jeg ha en kopp te og en muffin tenker jeg (har egentlig godisstopp for tiden, men jeg fikk så lyst på). Ellers er nå planen å fryse bakverkene så har jeg i frysen hvis det skulle komme noen på besøk eller noe. Alltid greit å ha litt sånn i boksen syns jeg, men er lite flink til å lage ting å putte der.
Skal legge ut bilder av hærligheta etter hvert, men orker ikke nå. Skal ha datapause nå frem til i morra (har sitti foran skjermen i hele dag, så da er det sundt med litt pause eller blir jeg helt firkanta i øya her jeg sitter...)hihi

Jepp, jepp....ellers så driver jeg å hekler duk av det garnet jeg fikk av min hemmelige venn i mai. Den blir veldig kul, og jeg gleder meg til å ha den opå bordet!

1 fortryllende kommentarer:

Anonym sa...

I love your website. It has a lot of great pictures and is very informative.
»

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...