22 juni 2006

29 ÅR

Jepp!
I dag ble jeg 29 og begynner på mitt siste år som en som er i 20-åra et sted...hihi:) Men det går nå helt greit i grunn...Måtte jo teste fotoboksen på macen min her og foreviget meg selv på bursdagen min.
Jeg, mannen og hunden skal en uke på fjellet nå og står på vei ut av døra...det blir deeeilig med bare kano, telt fisking og å slappe av og tømme hodet litt. Skal ikke ha med meg håndarbeid, men penn og tegneblokk må med i tilfelle noe gode ideer dukker opp da;) I morra blir Jonas (hunden) 2 År, så da blir det pølser til den store gullmedaljen...hihi..han må jo feires han også! Og i morra slippes også karakteren min fra Skolen, så jeg skal nå prøve å få tak i den, eller så venter deen nok på meg når jeg kommer ned igjen...

Ut på tur aldri sur!!!


1 fortryllende kommentarer:

Supernøtt sa...

En litt forsinket gratulerer med dagen :D Hip hip!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...