05 juli 2006

Allværsjakke/regnjakke til Lille My



Da har jeg laget en regnjakke/allværsjakke til en Engelsk Bulldog vi trener sammen med. I tillegg laget jeg en bæsjeposeholder og et koseteppe til LilleMy som hunden heter. Syns alle delene ble riktig så fine jeg:)



Nå har Lille M y og menneskene hennes vært her og hentet jakken , teppet og bæsjeposeholderen og det så ut til at det falt i smak hos både hund og eiere.

Her ligger det flere bilder: trykk her

Hvis du skulle få lyst på en sånn en til din hund, så kan jeg lage så fremt jeg har tid. Pris blir vi enige om, det avhenger av størrelse og stoff som skal brukes. Jeg skal lage en side der jeg forteller litt mer om hundeklesproduksjonen etterhvert. Du kan kontakte meg på annsissel@maanebarnet.com

1 fortryllende kommentarer:

Supernøtt sa...

Det settet var utrolig stilig, likte alle fiffige små detaljer, spesielt den stiliserte hunden på koseteppet. Bra konsept! Håper du får mange firbente kunder :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...