20 juli 2006

Hemmelig venn i Juli

Jippijippijippi!!!!

Jeg har fått pakke i posten i dag! Og for en pakke! Et nydelig kort, te, et utrolig bløtt og deilig (og helt nytt for meg) garn som jeg lurer på hva jeg skal bruke til...Det må bli noe velidg fint i allefall! Og så har jeg fått Kool Aid og to nøster Østlandsgarn, så nå skal jeg også prøve meg på garnfarging! Det blir sååå spennende, for det har jeg aldri gjort før!

Tusen hjertelig takk min hemmelige venn!!Jeg lurer på hvem du er;)
Super pakke var det i allefall!

Og i dag ble min pakke til min andre hemmelige venn også sendt i posten. Jeg har vært litt treg å få sendt denne omgangen, men er nå innenfor fristen og håper at ikke posten somler på veien da...så den burde snart være fremme hos hemmeligvennen jeg sender til. Pakken er i allefall underveis...

Ellers har jeg vært ute og handla litt i dag...svinga innom et hagesenter her, og endte opp med å komme derfra med to kjempefine urteplanter, Melon Salvie og Annanas Mynte, så de skal få bo i hagen min. Jeg samler nemlig på sånne morsomme urter, og syns det er så morsomt når jeg kommer over noe jeg ikke har fra før. Jeg stoppet selvfølgelig ikke der, for de hadde noen nydelige rosebusker på tilbud der, så jeg tok med meg en jeg...den får lys rosa roser og er kjempefin og kraftig. Og til slutt ble også en blå valmue (tror de kalles valmuesøstrene) med på lasset...jeg elsker valmuer og har noen få fra før (en blå en faktisk), så nå må jeg i gang å utvide bedene på fremsiden av huset tror jeg...skal vente til det blir litt mer kveld her, for det er skikkelig varmt og deilig her nå...så nå skal jeg spise litt...avocado og laks står på menyen i dag...det går ikke å spise masse tung mat nå, og det passer bra, siden jeg ikke har vondt av å krympe litt...hihi!

Nei, ut i sola nå!
(skal legge ut bilder etter hvert som jeg får plantet ned og ordnet tenker jeg)

1 fortryllende kommentarer:

Anonym sa...

Så morsom gave du har fått deg... CoolAid har jeg også lyst til å prøve en gang. Parma garnet er fint til skjerf forresten...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...