23 juli 2006

Nye hagemøbler

I går tok jeg runden og kikka litt på nye hagemøbler. det var veldig masse fint der ute, men også veldig dyrt og litt upraktisk for oss, fordi vi må kunne klappe sammen møblene om vinteren for lagrign. Så fant jeg dette settet her da, og jeg er veldig fornøyd. Det var et passelig stort bord, fire stoler og parasoll (som jeg akkurat hadde tatt ned da jeg skulle ta bildet, fordi jeg trodde det skulle komme regn), så jeg er så fornøyd! Det går i grått, så det passer til farget på huset og er litt nøytralt i forhold til alt rundt det (hadde ikke lyst på med masse farger, for dat kan man fixe med en duk og en pute eller to). Stolene er gode å sitte i, så nå åper jeg ikke sommeren ble skremt og at vi kan få nyte resten av den i de nye møblene. (det er varmt men overskyet her i dag).

Nå er det tid for litt mat her...

0 fortryllende kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...