03 august 2006

Jeg strikker og strikker...

Jepp, det er det jeg gjør...Holder på med to Jan i minste størrelse. en i bommull og en i et garn heg ikke huker hva er sånn i farta. Og så jobber jeg litt med sideprosjektene mine da. Skal nemlig lage en "butikkside" for å selge litt av det jeg lager.

Ellers er jeg ferdig med forrige bok, som forøvrig var veldig morsom og bra, og er i gang med en ny en (eller...jeg har kommet over halvveis i den nye). Og det er "En shoppoholiker finner en søster" av Sophie Kinsella. Jeg har lest alle bøkene om shopoholikeren Becky Bloomwood og jeg koser meg glugg i hjel for hver bok jeg pløyer igjennom...

Ellers er det sommer og sol her, og vi venter familiebesk rett rundt hjørnet...

0 fortryllende kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...