21 august 2006

Litt nytt herfra

Her flyr dagene fortere enn vinden, og nå tror jeg at "fru høst" er på vei til å jage bort sommeren her...Og jeg som syns det var så deilig med litt sol og varme...Hmmm...
Ja, ja...når høsten kommer får man trekke inn, bruke hauger og hauger av stearinlys og bare kose seg.

Jeg har en ny bok på nattbordet og den heter Vindens skygge av Carlos Ruiz Zafón. Er omtrent halvveis,og den blir bare mer og mer spennende!

Sånn på hobbyfronten har jeg strikket tre Jan til, en veske som skal toves, og akkurat nå har jeg sokker/tøffler til meg selv til vinteren på pinnene. Så jeg er i sving selv om jeg er litt sløv å blogge om dagen. Har bare ikke svingt kameraet så mye i det siste, men det kommer det kommer:)

0 fortryllende kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...