31 oktober 2006

HALLOWEEN

ja da skriver vi siste dagen i Oktober og i morra er det November gitt. Det har jaggu gått fort! Syns det er litt skremmende at det snart er jul alt jeg da. Men jeg har fått kjøpt tre sånne kulehobbyblader så jeg skal nok kose meg litt i tiden fremover ja....

I dag har det vært mange små spøkelser, hekser og monstre på døra her, og jeg hadde forberedt meg. Fant ut at detsikkert var greit med litt frukt til de små (regner med at de får mye godis underveis), så hos meg går det i år for det meste i clementiner, pepperkaker, kjeks og litt potetskruer og sjokoladekuler. Og vet dere hva! Ungene nermest jublet da de fikk clementin og pepperkaker. Syns i allefall det var morro jeg da.

Ellers har jeg sydd en hundejakke med matchende håndveske til eieren, og den legges nå ut her når jeg får tatt bilde. Jeg har også designet et mønster til ei som skrev til meg på mail, og så går jeg og venter på disse to bøkene da...





De er bestillt på e-bay og jeg er såååå spent på åssen de er. Det er også mitt første kjøp på e-bay, så det er litt spennende.

Ellers så var jeg innom biblioteket i dag og lånte med meg diss bøkene:
Et lykketreff


Ni måneders Helvete


Og på nattboret mitt fra før ligger Anne B. Ragde sine novellesamlinger "Fosterstilling" og "Ansiktet som solen". Er ca midt i fosterstilling og syns det er fine fortellinger jeg.

0 fortryllende kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...