29 oktober 2006

Vrooooooom Vrooooooooooooooooooom!

Vi har gått amok i bilbutikken og kjøpte den fineste vi fant! Hihi;)! Neida, ikke akkurat amok, men etter å ha prøvekjørt en hel haug med biler av ymse slag, forelska vi oss helt i Subaru Forrester´n. Og det var faktisk ikke så værst, for enten likte den ene eller den andre bilen og omvendt da vi kjørte alle disse andre bilene, men denne, den likte vi begge to...samtidig!

Så vi slo til da, og i dag har jeg henta hjem vår splitte nye bil. Den er utrolig behagelig å kjøre og er vår først bil med automatkasse. Jeg tror den må hete magda jeg (eller hva sier du gubben?). Syns magda er et navn som passer til ei stødig, solid dame (og det må da være en dame?), og det er akkurat det jeg håper denne bilen kommer til å være...nemlig stødig på veien og stabil i oppførsel (dvs. at den starter når den skal og kjører oss dit vi vil).

Så her er herligheta da...Jeg liker henne veldig godt i allefall!!!









Ellers har jeg fått et jobbtilbud i dag. Det er ikke som Grafisk designer, men jeg syns det høres ut som en morsom jobb likevel (hvis det blir noe av skal jeg jobbe på kontor nemlig, og det syns jeg er morsomt!). Det er bare et vikariat i første omgang, men jeg hopper på den, fordi jeg ser sjansen til å lære noe nytt og så har jeg lyst å begynne å jobbe igjen. Og siden jobber som grafisk designer ikke akkurat står lina opp i kø for oss ferskinger så vil det være utrolig godt å bare komme i gang med noe. Ikke fordet, jeg klarer alltids å finne på ting å gjøre her hjemme, men det blir lissom ikke helt det samme...gleder meg til å komme ut å treffe litt folk igjen jeg. Det er nok det jeg savner mest med å gå hjemme nå, for jeg er nok et sosialt lite dyr (eller menneske er jeg jo da...hihi), så det blir bra. Så da er jeg veldig spent på hva som skjer fremover...Spennende blir det!

Og så har jeg vært og ridd i dag. Jasmin var en engel på hele turen og i dag travet vi for første gang på tur. Syns nemlig det er viktig å ta det med ro i begynnelsen og bli orntlig kjent med hesten, og ta ting etter hvert. Fin tur ble det i allefall, og våte ble vi begge to (det regner her i dag). Men hva gjør vel litt vann da...hihi!

Nei, får lage meg litt mat her...

0 fortryllende kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...