18 februar 2007

Hæææærlige sko og flere klinkekule luer

Jepp...I´ve been shoe-shopping!!!
Fant disse utrolig hærlige stilettene hos Bianco for litt over en uke seden, og vet dere hva...jeg gikk i fra dem...men da jeg ikke hadde fått dem ut av systemet da helgen var over og det var blitt mandag igjen, så måtte jeg gå å se om de sto der enda...og det gjorde de...de sa de hadde ventet på meg, for de var det eneste paret igjen av sitt slag i butikken, og tenke seg til - de var i min størrelse!!!! Så, nedsatt med 65% fra 700kr ble de med meg hjem...så nå venter vi på våren, så de kan få luftet seg!!!


...og så, i går...da gikk jeg forbi et butikkvindu og der sto disse yetiene å ropte på meg...og jeg har jo i grunn syns sånne "monstersko" har vært morsomme ganske så lenge, men jeg har lissom syns de har vært litt dyre...og så, her stod de....og kostet bare 49 kr! Ja, så dere kan jo tenke dere resten av historien...de er nå trygt installert i boden her hjemme (Jonas syns nemlig de virket morsomme å leke med, så jeg tør ikke la de stå åpent og tilgjengelig for ham).

Så det har blitt litt flere sko i hus, men jeg tenker ikke på dem som sko i grunn...de er mine diamater og juveler, men så vidt jeg vet er det ingen som dør av å finne/produsere dem, og så koster de mye mindre og er minst like vakre å se på...hærlig!!!!

Men, nå har jeg jo ikke bare shoppa sko i det siste. Jeg har fått strikka en ny ladning med klinekeule luer, her er siste tidens produksjon:







Så, når butikken er oppdatert skal jeg kose meg litt med å lage takkekort for en liten knert som kom til verden for ikke så lenge siden....

1 fortryllende kommentarer:

Anonym sa...

Du har virkelig tatt av når det gjelder Pixieluene. Og jeg som syntes jeg var flink som har laget tre. Fnis.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...