09 februar 2007

Livstegn...

JA, nå har det vært usedvanlig stille her inne på bloggen...men jeg er her jeg:)
Jeg har bare ikke hatt tid til å blogge så mye. Så hva har jeg drevet med da da?
Jo, jeg har strikket en liten samling med pixieluer som snart er klare for å bli lagt ut i nettbutikken min, jeg har begynt på jobbsøkekurs (ja, jeg ønsker meg veldig veldig en jobb nå!!!) og så har jeg jobbet litt mer med hjemmesiden min www.maanebarnet.com.

Og så har jeg lest et par bøker og litt annet da...Og i går begynte jeg på en bestilling på to regndresser til to hærlige Golden retrivere med mye pels på bena, så det er i grunn nok å gjøre...

Og så har jeg brukt litt tid på jonas da...lille koseklumpen vår...han er så kosete for tiden, og da må vi jo det - kose altså. Masse masse!

Så, jeg er her selv om det er litt stille i bloggen min for tiden...

0 fortryllende kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...