14 mai 2007

Livstegn

Hei alle sammen!
Nå har det vært stille her inne en liten stund. Det har nemlig ikke vært tid til så mye hobbygreier i det siste, for jeg driver litt med noen av mine andre hobbyer, nemlig hest og hund.

Jonas har vært på sporkurs de to siste helgene, og på lørdag var vi og så Carina og Irene i akjson på melsom (deressurkonkurranse for hest).

Og så har det vært så fint vær, så jeg har pusla litt i hagen, grillet litt og lest litt bøker.

Så, derfor er det ikke så mange nye poster her inne, men hvis dere kikker på Jonas sin side, så ser dere hvorfor.

Det er vår og det er utetid. Innepusling får vi ta på gråværsdager og til høsten/vinteren igjen. Jeg lurer også på å gjøre om syrommet til et "lese-slappe av-rom", kanskje putte inn treningsapparatet vårt der og sånn, men har ikke helt bestemt meg enda. Jeg kommer jo til å fortsette å leke med symaskinenen, men kanskje ikke like mye som før. Jeg har nemlig kommet til den konklusjonen at kroppen min kanskje ikke har hatt helt godt av alt håndarbeidet (jeg har nemlig lagt på meg litt, og føler meg litt "rusten"), så jeg tenkte at det kunne være lurt å fokusere litt mer på aktiviteter der kroppen får bevege seg litt mere enn det jeg har gjort i det siste. Jeg er j oegentlig ei aktiv jente, men har blitt litt "lat" i det siste. Men, fortvil ikke alle hobbyvenner - jeg gir meg ikke helt, bare trapper ned litt en liten stund.

Vel, vel...det var litt fra meg da...ta en titt inne hos Jonas så lenge.

0 fortryllende kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...