08 oktober 2008

Litt nytt fra meg

Nå er det jo en hel eviget siden sist jeg postet noe her inne. Har ikke ligget på latsiden siden sist for å si det sånn, for her går strikkepinnene varme om dagen, for jeg strikker barnetøy og hundegensre så det smeller i veggene, så jeg har rett og slett ikke helt tid å ta blde av stuffet og poste det her like mye som jeg gjorde før, men etterhvert kanskje.

I mars fikk vi jo også ei lita Prinsesse, så det er jo henne jeg bruker mesteparten av tiden min på nå om dagene da.

Her er hun forresten:

Aïda Marie ble navnet hennes, og hun er ei blid lita tulle som vi koser oss masse med!

Men, i dag har jeg da funnet pedalene til symaskinene mine i flyttelasset (vi har nemlig flyttet på oss også siden sist, så her står ingenting stille...), så jeg har sydd hjemmelaga voksipose til tulla vår. Det er en litt ånn vårpose, for den er ikke så tykk, men skal bruke den i trilla som vi bruket på butikken.

1 fortryllende kommentarer:

Anonym sa...

All berømmelse til deg! Flott voksipose du har laget.
Vi bruker en gammel skinnpose, men voksipose hadde jammen meg vært greit - for å "pakke ut babyen" når man er på butikktur. Du har imponert meg veldig, jeg ante ikke at noen kunne klare å lage noe slikt! (Jeg er IKKE nevenyttig)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...