12 mai 2009

17-mai fine jenter


...blir vi i disse krasjonene...
Tenkte nemlig at det hadde vært morro å lage noe som passet til både meg og snuppa og som vi kunne pynte oss litt med på 17.mai. Tenkte nemlig å spare bunadkjøp til neste år (hun får jo bare brukt den en eneste gang før den er fravokst i sår lissom, men så syns jeg jo at vi skulle pynte oss litt begge to likevel (jeg må nok ned noen kilo for å komme inn i min bunad, så der har jeg et annet prosjekt jeg må skikkelig i gang med...ehrmf...kremt...).

Så, da gikk jeg ned i sykroken, tok et lite overblikk over stoffbeholdningen (som ikke er så rent liten, selv om jeg måtte gi bort masse tøy i flyttingen). Der fant jeg en slump eplegrønt linstoff (er nok blanding av lin og bommull hvis jeg ikke huser helt feil) fra stoff og stil fra en gang i tiden. Og så fant jeg ut at vi skulle være litt jentete, så pynten går i rosa og rødt, noe som jeg syns passet bra til grønnfargen i plaggene.

Så da ble det skjørt til mammaen og kjole til prinsessa. Blir vi ikke fiiine!!!

2 fortryllende kommentarer:

Unknown sa...

Superfine!

Hanne sa...

Kjempefine plagg. Morsomt å matche uten å være like ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...