09 mai 2009

Da har jeg bestillt to bøker som jeg har ønsket meg lenge!

Nemlig disse:Du finner dem her og her.
Det er jo så innmari mange fine bøker der ute, og jeg må si at det er flere på ønskelista mi, men man kan jo ikke få alt på en gang...

Hm...kanskje jeg skal lage meg en bokønskeliste??? har jo bursdag om ikke så lenge da...hihi!

Ellers så går det nok mes ti barnepass om dagen her. Snuppa har blitt ei aktiv lita jente nå og elsker å klatre på absolutt alt som kan (og ikke kan for den del) klatres på.

I går kjøpte vi et sånn klatrehus med sklie til henne, og det var en skikkelig hit kan jeg fortelle!
Og så kjøpte vi sykkelsete og sykkelhjelm, så i dag har vi vært på sykkeltur alle tre. Det var jo bare sååå koselig å sykle sammen igjen med snuppa på prinsesseplassen der bak!

Det ble et enkelt og greit sete fra Hamax med matchende hjelm til. Kjempefornøyd så langt!

0 fortryllende kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...