04 august 2009

"I love You Mary Jane"...


Hils på min siste kreasjon "I love You Mary jane"!
Navnet fikk hun fordi hun har fått pønta seg med et par løvlie Mary jane sko, og ja, jeg elsker sånne sko!!!

Hadde i utgangspunktet tenkt å legge denne for salg, men nå ble jeg usikker, for jeg likte den veldig godt selv...hihi!
Da har jeg bestemt meg! Kjolen ligger i slagsbloggen min, og hvis ingen kjøper den får den bo her...hihi!

Denne kjolen er litt mer rocka enn de to andre fra samme mønster, og har fått ermer og sko med hodeskaller på, og punkrutete kropp...Klinkekult syns jeg da....

5 fortryllende kommentarer:

mimouna sa...

Det er den tøffeste kjolen jeg har sett på lenge! Herlig!

Sivangj sa...

Denne kjolen var bare kjempe tøff !! Og du passet den veldig godt. Sjønner dilemmaet :)
(Hvem er jeg, en som fant bloggen gjennom bilder hos felles venner)

sipusa sa...

Ajajaja! Den er skikkelig heftig så jeg skjønner tvilen:-D Både søt og tøff i fin blanding, det er saker!

May Britt sa...

Så herlig kjole! Har du designet mønsteret selv, eller er det å få kjøpt? Dette var en kjole jeg godt kunne tenkt meg å laget til meg selv.
Takk for titten

cashmereandcamera sa...

Tusen takk alle sammen!
Kjolen ligger for slag i salgsbloggen min (www.klinkekult.com) nå. Jeg får fort litt mange kjoler selv her merker jeg, om jeg skal beholde alle...hihi!

May britt: Fant mønster i burda 05/09, men har kombinert to mønster fra samme bladet for å få akkurat denne kjolen da. Men der finner du det.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...