29 januar 2010

Tøffelkavalkade...

Før jul skulle jeg jo sitte på julemarked, og til det heklet og tovet jeg noen supersøte ballerinatøffler. Noen ble solgt, en del ble julegaver, og noen ligger nå i bloggshopen min.

Her er bilder av sukkertøyene i allefall...











Jeg har flere av disse som ligger strategisk plassert rundt om i huset, og de nederste her får varme mine føtter når jeg sitter og jobber...helt superhærlige er de....

4 fortryllende kommentarer:

Smarie sa...

De var jo bare kjempesøte ;o)) Det er en fryd å besøke bloggen din , så mye lekkert som ligger her ! Ha en riktig flott helg !

Lykke-Li sa...

Nydelige tøfler! :o)
Også har du en kjempefin blogg, og lager masse fint! Takk for at jeg fikk se! :o)

iselin-Bakeglede og familieliv sa...

Alle de rosa var jo sukkersøte;)
De andre var også kjempe søte=0)

cashmereandcamera sa...

Tusen takk dere! Så koslieg å komme inn her og kike i kommentarboksen;)!

Jeg elsker disse tøfflene og får nok aldri nok av dem (har så mange par liggende rundt om nå, og de er i bruk hele tiden). Og så syns jeg de ble så sukkertøysøte denne gangen med pynten og sånn.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...