15 februar 2010

Morsdag, valentines, fatelaven og ei syk lita prinsesse...

...Ja, sånn ble helgen her hos oss.

Prinsessa begynte å brygge på noe på lørdagen, sånn skikkelig med feber og greier, og hoster og har det ikke så greit. Men TLC og paracett hjelper visst bra på, men syns det er skummelt når hun kommer opp i 40 i feber altså! Ikke gøy, men vi håper hun er på bedringens vei nå. Har hatt hjemmedag fra barnehagen i dag, og bare kost oss, sett på film (Tingeling-filmen er bare helt nydelig syns jeg!!!), og slappa av.

På søndag fikk jeg sove lenge og ble vekket av to hærlige og en firbent prins som kom med skjokolade og blomster til meg! Sååå kos!!!!

Og så hadde prinsessa og pappamannen bakt hjertekake til meg, og dere kan tro at den var god!!! Prinsessa har lært seg å knekke eggene og sier "Ægg" hele tiden nå;), så hun var aktivt med i hele bakeprsessen visst. (Blir nok et aldri så lite kakestykke på ho mor når jeg dumper ned foran TV om ikke så lenge). NAM NAM!!!

Så det blir ikke så mye hobbylering akkurat nå, men fikk klippet ferdig tre barnekjoler i dag mens prinsessa sov, og har starta på et par nye lesta (ullsokker for de uinvidde) til prinsessa. Føttene vokser fort her, så det er bare å henge med i svingen og holde strikketøyet gående, så hun får orntli´varmt på beina fremover. Syns ikke det finnes noe som slår hjemmestrikka lesta (fortsatt ullsokker for de uinvidde: les ikke norlenninger altså...hihi!).

Nå ventes pappamannen hjem med "COCO"-filmen om de hadde den inne, å blir det filmkveld fant vi ut.

En fortryllende aften ønskes til alle!

0 fortryllende kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...