27 februar 2010

Rakkerungene våre!

I dag ferska jeg husets to mest rampete og lure!
Prinsessa og lilleprinsen ser ut til å ha et slags samarbeid, der hun er oppe på benker og henter godsaker (denne ganger var det kornmo som gikk med), og så deler hun gladelig med lilleprinsen. Har ikke sett at han har hoppet opp på stolen før, men det gjorde han altså her;).


Og så rakk jeg jaggu å knipse den i det øyeblikket de oppdaga at de var ferska også!!! Priceless!
Prinsessa: "Oooooops! Vi er oppdaga, og dette skulle jo ikke du vite om mamma!!!"
Lilleprinsen: "Jeg har IKKE gjort NOE!!! Det var HUN!"

Hehe! Måtte nå bare le av dem!
(Jadda, vi har fortsatt julevindu på kjøkkenet, og hadde jeg visst at vi javnt over skulle ligget på sånn minus 10 eller mer(eller er det mindre...kaldere i affall!), så hadde jeg nok droppet hele greia i utgangspunktet. Kan jo ikke vaske vindu i tusen minus lissom...)

Ellers så må jeg innrømme at jeg ikke har fått sydd så veldig mye i det siste, men tre små barnekjoler bele ferdige her om dagen. To av dem var gave til to nye lillesøstre til storebrødrene som går i barnehagen til prinsessa, og den tredje er en bestilling.

Men, i dag da prinsessa sov duppen sin, så fikk jeg lurt meg ned i sykroken min og sydd litt. Kom ganske langt på en lyseblå fleecekjole som jeg tror blir supermegafin! Har nemlig blandet noe strikkastoff med fletter og fleece, og laget litt kul dekor, så jeg gleder meg til å få denne ferdig altså! Angrer i grunn litt at jeg ikke klippa denne i str. L, for da kan det hende at den skulle fått bo her, men det gorde jeg ikke (den er M), så den kommer nok i blogshoppen min når den er ferdig (Joa, jeg jobber meg mot en M, men har nok en vei dit....spesiellt nå som de derre lilla eskene med påskeskjokoladeegg har kommet i butikkene....FAAAALI!!!)*Knis!*

5 fortryllende kommentarer:

Birkus sa...

Det er dette man virkelig kaller blinkskudd!!!!! Utrolig bra bilde.
"julen varer helt til påske" får være ditt ordtak i år :-)

Åse sa...

Hei!
Så moro - barn er herlige!
Elsker å følge med på det du lager - og derfor ligger det en utfordring til deg i bloggen min! ;-)

Cindy :) sa...

Nei for ett herlig bilde! Gleder meg til å se den kjolen søta - den hørtes knallfin ut.. og en M skulle da passe =D

Kodac moment ;) Dette skulle ha vært rammet inn i stort format i stua ;)

SV: Oioi! Litt av en kommentar søta! Tusen takk for det, det må være den kjekkeste kommentaren jeg har fått på lange tider =D

Det kommer flere fra samme shoot imorgen, følg med. Her kommer noen av mine favoritter med også! =D

Ha en super kveld søta! :)
*Klem*

Cindy :) sa...

Haha, det ble mange "søta" der du... ;)

StrikkeRikke sa...

*ler meg skakk* Priceless er virkelig rette ordet her! Så skjønn! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...