15 september 2010

Shopping-gleder!


I dag var jeg og prinsessa på bytur. Prinsessa har nemlig vært litt pjusk noen dager nå, så hun kunne ikke dra i barnehagen (må være feberfri en dag først), og i dag var hun i så fin form, at mammadamen fant ut at vi måtte ut å lufte oss litt. Så vi trilla bort til bussen, og busset ned til Sandvika. Noe som er en opplevelse i seg selv for en liten prinsesse.




Var innom Mols på storsenteret, og der fant jeg endelig knotter til tenefonbenken jeg blogget om litt tidligere. "Knotter"?i flertall? Tenker kanskje du, hadde ikke den benken behov for bare en knott vel??? Og joda, det stemmer det. Men så har det seg, at vi fant en kommode på et annet loppemarked vi var på for ikke så lenge siden, som også skal få bli ny (bare jeg får tid), og den tenkte jeg skulle få samme knottene som tenefonbenken, for det er ikke veldig usannsynlig at de skal få stå nær hverandre.




Mols er forresten en utrolig koselig butikk med masse koselig nips og dingser og pynt til både huset og mammadamen (klær og sko altså). Knipsa et par bilder der inne med mobilen, for å blogge dem. Liler sånne butikker altså!!! Tenker alltid at "sånn, sånn vil jeg ha det hjemme...". Hihi!




Hilsen Ann Sissel

2 fortryllende kommentarer:

Allis i Eventyrland sa...

Så fin knott! :)

house of hopen sa...

Lekker benk! Det er detaljene som gjør susen, knotten er helt skjønn!

Klem fra hu oppi dalen, Solveig:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...