12 november 2010

Fortryllende flott helg!

Det blir ikke så mye blogging fra meg om dagen, mest bildeposting, for det er for det meste det jeg driver med når jeg ikke jobber. Eller, det er ikke helt sant da, for jeg er innom sykroken og pusler litt der også, så det kommer nok noen bilder derfra etterhvert også, men man må benytte muligheten man har til å skyte bilder nå som lyset er så hærlig om dagene. I natt falt det snø her, og da blir det helt andre lysforhold - og også farger - så da er vi inne i neste årstid. Heldigvis har jeg fått "fanget" høsten mange ganger denne høsten, og sitter på et lite arkiv med hørlige hsøtbilder nå. Så nå gjenstår jobben med å få "fremmkallt" alle bildene (jeg skyter i RAW-format, og må derfor innom digitalt mørkerom før jeg kan si at mine bilder er ferdige). Og så kommer det sånne morsomme anledninger som f.eks. hundetreff, der man bare vil vise alle bildene med det samme, og vips, så kom alle de andre litt lenger bak i køen;)...hihi! Men gurliand som man koser seg når man holder på da!

I kveld blir det nok fredagsrekka på TV tror jeg, og helgen er bare familiekos (som i vår familie ofte er FOTOSAFARI! - jeg er så heldig å ha en mann som er MINST like glad i å ta bilder som meg, om ikke dobbelt så mye faktisk!)

Så, med denne søte lille pusen ønsker jeg alle sammen en fortryllende flott helg!

0 fortryllende kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...