21 mai 2012

Livstegn...

Det er litt stille her om dagen. Og det er fordi det er HER det skjer. Jeg tar for det meste bilder og jobber mye om dagen, og da blir det fotobloggene som det blir liv i. Det er forresten også liv og røre på facebooksiden min - der kan du følge meg, og få nesten daglige oppdateringer.


På bildet over ser dere Louis vår, som er litt lei av at mammadamen ALLTID skal bruke han som prøvekanin når lys skal testes før en shoot. Men, jeg syns nå han er mest søt jeg da....

Ønsker dere alle en fortryllende fin uke så lenge, og velkommen innom fotosiden, fotobloggen og facebooksiden min.

© Ann Sissel Holthe – All rights reserved

3 fortryllende kommentarer:

Unknown sa...

Så nydelig en liten tass, jeg skjønner godt at du liker å ta bilder av ham! :=)

TAKK for sist, det var superhyggelig å hilse på på BloggCamp! Kanskje vi sees plutselig igjen? :)

Varm forsommerklem

Zopp Design sa...

Så masse flott Bilder du tar :)

Vi har et kjempestort SommerBloggLotteri på gang. Kom innom oss og bli med da vel :)

Ha en solrik og deilig helg.

I en Sving sa...

Så søte Bilder :)

Inne på bloggen min ligger det en liten gave og venter på deg. Kom innom og sjekk ut hva det er da vel.

http://iensving.blogspot.com/2012/05/liebster-blog-award-til-meg.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...