06 juni 2012

Sosiale medie og blogging og sånnt...

Her er det forferdelig stille om dagen. Men, om du har lyst til å se hva jeg driver med, så følg meg gjerne på facebook - der poster jeg stadig nye bilder og nyheter. Det går mest i foto her om dagen...og design...og bygging av websider...og bygging av nytt kjøkken...og renovering av hele 1.etg....og familie og sånnt....så da blir det lissom ikke så mye spennende å fortelle om sånn på hobbyfronten...Sykroken er full av parkett, stablet i en fin haug midt på gulvet, og alt som var i stua stappes ned dit...

I dag ga vi bort det gamle kjøkkenet på finn.no også...det gikk jammen fort også...var gitt bort innen en halvtime...Løvli! Så de neste to ukene blir vi kjøkkenløs, så jeg håper på fantastisk grillvær...da er det ikke så farlig lissom...Men, det blir SÅ FINT når det blir ferdig...Det blir grått...i fra Huseby....så nå må vi finne ut hva som skal være på veggene...Kjenner at interiørdilling ikke er helt min greie...jeg vil bare at det skal funke. At alt har sin faste plass, og at jeg bare kan svirre rundt i et hus som er som det skal være. Med praktiske løsninger, og rolig design...som lar hodet leke med kreative tanker eller at man finner roen til en fin bok...Nå er det lissom bare kaos...men DET BLIR SÅ FINT ATTE!!!

Husk da...følg meg på facebook...http://www.facebook.com/fatmonkeyfoto

1 fortryllende kommentarer:

I en Sving sa...

Kos deg med kjøkken, familie, oppussing, venner, foto og design. I perioder er det jo mer å gjøre enn i andre. Sånn er det bare :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...