15 april 2014

Påskesola

 
Det er en stund siden jeg har hatt helt fri i påska. Det kjennes litt rart, men mest godt. For, selv om jeg elsker jobben min, er jeg overbevisst om at jeg gjør den enda bedre hvis jeg legger inn sånne pauser innimellom. Og så syns jeg Prinsessebarnet fortjente skikkelig ferie. Så vi nyter dagene nå. I dag er det til og med sol og den varmer så godt her på terrassen. Prinsessa og Jonas leker med en ball, og jeg, jeg koser meg med strikketøy. Strikker stadig småprops, for jeg har oppdaget at jeg har en garnsamling som har godt av en liten slankekur, og da er småprops-strikk genialt:). Det er så fredelig å sitte å strikke...hvis man ser bort fra hyl og latter fra Prinsessebarnet da...hun fryder seg når hun hiver ballen avgådre og gamle Jonas fyker avsted for å hente den...

Har du tatt påskeferie? Hva fyller du dine dager med?

0 fortryllende kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...