15 mai 2014

Indisk i dag | Middagstips

 I dag hadde mammadamen tenkt seg en veldig lettvindt løsning når middag skulle handles inn. Den vanlige ukeshandlinga har vaklet litt i det siste, og impulskjøp på butikken har tendert en liten stund. Og, siden vi da ikke hadde noe særlig spennede i skuffer og skap, bar turen på butikken i dag også...På butikken sto det en dame med smaksprøver klare, og jeg var solgt bare av lukta...Det blir INDISK i dag sa jeg til prinsessebarnet. Hun var enig. Så jeg spurte damen med smaksprøvene om nøyaktig hva hun hadde brukt for å få frem noe SÅ godt! Hun viste, og jeg plukka fra hyllene....Så...lettvindt ble det ikke, men slettes ikke vanskelig heller...og veldig veldig godt....

(og ikke helt spør meg hva det heter og sånn, det ser du jo forresten på bildene).

Foto: Ann Sissel Holthe / www.fatmonkey.no


0 fortryllende kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...