29 januar 2006

Hei og hoppla


Jepp, jepp...da var tøflene ferdig hekla og montert, så blir det spennende å se hvordan de blir etter toving.

Syns de ble ganske fine i grunn. Rekka forresten opp alle lappene jeg hadde hekla på pinne nr. 3,2 og hekla nye på pinne 7 i stede, og det ble bedre og gikk med MYE mindre garn, sånn at jeg fikk dem i de fargene jeg ville ha i utgangspunktet. Har begynt på et nytt par som blir i restegarn.


Jeg har også hekla to hundegensre i helga og legger ut litt bilder av det her også.


Begynte på denne genseren, men så rakk jeg den opp ned til vrangborden og da ble den.....



.....sånn som dette...>>>>>>>>>>>
Den ble i grunn ganske fin og jeg prøvde den på Jonas og den satt fint. komemr til å passe bra til en hund på hans størrelse.





Her er Jonas modell da...Han syns nok ikke det er den beste jobben tror jeg, men det er greit nok.











Denne genseren er egentlig ferdig nå, men har ikke fått tatt bilde av den enda. Men det kommer. Den ble i grunn innmari fin syns jeg med lyseblå hals og vrangbord nede.

1 fortryllende kommentarer:

Anonym sa...

Tøflene ble kjempeflotte. Gleder meg til å se de tovet :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...