10 januar 2007

Dagens produksjon

I dag har jeg prøvd meg på et mønster jeg fant her, inspirert av en inne på hobbyboden (her).
Det er bleiemapper til å ha med ekstra bleier når man drar ut. Tenkte dette kunne være noe for våre venner som blir/har blitt nybakte foreldre;).

Og så har jeg en venninde som skal få en veske og sovemaske i gave, så det har jeg også laget:)

Så, det ble fire bleiemapper, en sovemaske og en veske i dag, og det er jo ikke så aller værst syns jeg.

Og så har jeg redesigna logoen min, og den ble sånn her:



Her er bilder av det jeg har fått gjort i dag:











3 fortryllende kommentarer:

Anonym sa...

wow, for en produksjon!! Jeg bøyer meg i støvet... Alt du lager blir jo like fint!
Ha en fortsatt fin, fin kveld :-)

Anonym sa...

Så fine bleiemappene og sovemasken ble. Imponert jeg.

Anonym sa...

Rålekkert!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...