09 januar 2007

endelig inne på bloggen igjen

Der var jeg endelig inne her igjen! Fikk ikke logget meg inn og postet her tidligere i dag, fordi de holdt på å oppgradere sidene eller noe.

Ja, ja...nå er jeg her i allefall.
Jeg har da blitt karaftig av en eller annen forkjølelse/influensa-greie jeg da, og har i grunn ikke orket å gjøre stort siden før nyttår (ja, jeg vet, litt av en måte å få starta det nye året på, men jeg satser på at jeg ikke trenger å være mer syk lenger utover da), så jeg har da sett tre sesonger av sex and the city (har alle sesongene i en sånn søt skoeske), og så har jeg fått strikka en del da. Men, nå må jeg innrømme at jeg gleder meg til å være meg selv igjen altså!

Så, i helgen har jeg fått gjort ferdig et vognetppe, to "djevel-luer", to smetteskjerf og tre klinkekule luer, og det er jo i grunn ikke så værst, tatt i betraktining at jeg ikke orker å gjøre stort for tiden...

Det lyseblå settet og teppet skal til en ganske så nyfødt liten knert i Bergen og det andre vet jeg i grunn ikke helt hvem som skal få enda, men vi har venner som venter smått litt over alt, så de får nok sin eier etterhvert de også:)

Her er i allefall bilder av resultatene:)









1 fortryllende kommentarer:

Anonym sa...

Så mye fint du har laget. Ikke dårlig innsats dette. Her er det nok noen smårollinger som kan glede seg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...