31 desember 2006

GODT NYTT ÅR!!!

Glitter Graphics, Myspace Graphics, Dress Up Games, Cartoon Dolls from Dolliecrave.com

GODT NYTT ÅR ALLE SAMMEN!

Da er det bare litt over en time igjen til det braker løs her med fyrverkeri og stas. Jeg er hjemme og skal ut å se på når kolkka slår tolv. Ellers holder både jeg og Jo oss mest inne, fordi jeg har blitt så forkjøla. Enten renner nesa konstant, eller så er den potte tett...Men, det går jo over, så jeg bare tar det med ro og venter på det jeg da.

I grunn ganske avslappende (man må jo bare det da) å tilbringe nyttårsaften på denne måten. Jeg har fått strikket litt og sett opp til flere filmer på tv i løpet av dagen.Tjihi!

Jonas bjeffer litt når de skyter opp raketter rundt om kring, han er ikke redd, men bare sier i fra at de der ute et sted bråker. Han har sovet seg igjennom uttallige smell igjennom dagen, og jeg er såååå gla for at han ikke blir redd av smellene. Tankene mine i dag går faktisk til de der ute med skuddredde hunder, som gjemmer seg under sofaen og bæsjer på teppene, når folk ikke kan se til å vente med å sende opp raketter til er klokka tolv!!! Skamme seg!

Ja, ja...Håper alle sammen der ute i den store verden har en superduper feiring, og at alle tar vare på hverandre der ute:)

Glitter Graphics, Myspace Graphics, Dress Up Games, Cartoon Dolls from Dolliecrave.com

Nyttårsklem fra meg!

3 fortryllende kommentarer:

Anonym sa...

Takker for følget i 2006 og ser fram til å lese mer i bloggen din i 2007.
Godt nytt år!

Anonym sa...

Et riktig kreativt og godt nyttår ønsker jeg deg!

Anonym sa...

hvorfor ikke:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...