20 desember 2006

Dagens produksjon...

I dag har jeg for det meste pakket og gjort huset og meg selv klar for å reise nordover på fredag. Drar nemlig på juleferie etter jobben på fredag, og skal feire jula hos mamma og pappa i Harstad. Gleder meg til å komme oppover en tur nå.

Men, mens vaskemasin og tørketrommel har fått jobbe litt på egen hånd, så har jeg pusla litt på syrommet. Resultatet i dag ble to vesker til Ipoden min og seks sovemasker. Noen blir nok julegave tenker jeg...Og i allefall en av de blå skal jeg ha selv. Har noen av disse maskene rundt om kring, og de er helt hærlige! Sover som en stein når de er på og blokerer lyset...(Mønstret på disse er hentet fra den siste Tilda-boken forresten).

(PS! Har pakket ned kameraet til turen, så bildene er tatt med mobilen og er derfor ikke supergode).









0 fortryllende kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...