10 desember 2006

Jonas har fått regndress

Her kommer et lite utdrag av bloggen til Jonas:

Ja, nå tar det helt av her i huset! matmor har nemlig kjøpt seg to nye bøker med oppskrifter på hundeklær, og jeg må jo selvfølgelig være prøvekanin...(eller kanskje prøvehund passer bedre), og tror dere ikke hun har gjort det IGJEN!
Nå har jeg fått meg en ny regnDRESS! Med fire føtter og det hele, og jeg vet ikke om jeg føler meg helt lur i denne da...men menneskene mine sier jeg ble sååååå fin i den og at den er veldig praktisk nå som det regner så himla mye. Jeg vet nå ikke jeg...men jeg må jo innrømme at jeg HATER å bli skitten og våt og at det har regnet MYE her i det siste, så jeg får vel prøve den litt før jeg sier at jeg ikke liker den.
Det var litt stivt til å begynne med å ha den på, men etterhvert ble jeg litt mer vant med det. Litt annerledes enn å ha på den andre regnjakka er det i allefall, så denne på jeg nok venne meg litt til...hva syns dere da?
(Hehe! tipper wilma, tintin og herman snart skal lide samme skjebne som meg nå, og da blir jeg ikke den eneste hunden som ser ut som om jobber i nordsjøen eller kommer rett fra barnehagen...

Dressen er forøvrig laget av en gammel HellyHansen jakke som matfar har brukt på de syv hav, så den er faktisk litt bereist den dressen min....hihi...

Her kommer noen bilder av hærligheta da:)

















2 fortryllende kommentarer:

Anonym sa...

Nå fikk jeg meg en goood latter, og den gjorde godt. For et syn han er!! Artige bilder, også er du jaggu flink!!

Bente sa...

Så flink og kreativ du er. Heldige hunder. Bruker du overlock til genserene? Jeg har lett etter bøker med hundetøy men finner ingen med heldess (med 4 ben) Kun topper og jakker. Hva heter bøkene dine. Håper ikke jeg var frekk nå. Men hu mi har myndebrystkasse og har vanskelig for å finne tøy. ;) Moro å se på bloggen din :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...