25 februar 2007

DET SNØR DET SNØR....

Tiddeliboooom!!!!!

Men helt seriøst! Nå kan det stoppe å snø! Har vært ute å måkt snø i en time nå og jeg holdt på å spy der ute (det er tungt må vite)! Nå er det nemlig ikke den lette tynne snøen som kom da det var -10 grader der ute...nei, nå er det den våååte tunge snøen man får når det er sånn ca. 0-føre og egentlig ganske varmt tatt i betraktining av at vi er midtvinters.

Så, som dere skjønner...jeg ønsker meg snøfreser eller allerhelst jobb og bolig i Spania, Australia, Afrika eller et eller annet sted i verden der man IKKE har snø!!!Det kan være så "arti´førr ongan" det bare vil, jeg syns ikke dette er noe morro i det hele tatt!!!!

Så, her sitter jeg da...svett og våt og bare venter til våren kommer med sine solkyss, til det blir varme nok i været til korkusene i hagen kan blomstre, til de nydelige tulipanene våre kan komme opp igjen, til vi endelig kan se Peonene blomstre for første gang...jeg gleder meg til våren og sommeren jeg! Og aller mest ønsker jeg meg en hage der palmene gror, der tropiske fugler svirrer runt og bestøver blomstene, der det er varmt varmt varmt hele året!!!!

Ok, nok klaging! På tide med en dusj og så er det vel leggetid her i huset. Skal opp tidlig og har en spennende bok på nattbordet. Jo er fedig luftet, og roen kan senke seg i vårt innesnødde hus....

0 fortryllende kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...