09 mars 2007

Livstegn

Nå er det ganske så enge siden jeg var inne og skriblet litt her. Vi pusser nemlig opp kontoret og jeg har jobbet ganske mye i det siste, så det har ikke blitt noe særlig værken håndarbeid eller blogging. Gleder meg til å få kontoret opp å gå igjen, for da tenker jeg det blir fart på sakene.

Forrige innlegg her handlet i hovedsak om snø - i store mengder! Nå er omtrent all snøen regnet bort igjen - vinteren er heldigvis kort her nede - og det lukter litt vår i lufta. Og jeg merker at det blir litt lysere for hver dag som går nå. I går var det sol og nydelig her, men i dag er det relativt vått igjen, så værgudene klarer ikke helt å bestemme seg her...

Ellers så har jeg bestillt en bok med mønster på hundeklær fra Damm. Mer om denne boken finner du her.

Og så fikk jeg en nyyydelig bok fra bokklubben (også damm) med kjempefine strikkeoppskrifter i..så her spørs det om det ikke blir noen fretidige prosjekter til meg selv...

Så det er bare å henge med her, så kommer det sikkert noe spennende etter hvert...

2 fortryllende kommentarer:

LivM sa...

Den boken så flott ut, men jeg står over den med hundeklær!!! Blir spennende å se hva du skal lage. Ønsker deg en riktig God Påske!

baremona sa...

Boken med strikking ser bare utrolig flott ut.Har satt meg på vent på biblioteket! Må si du jammen har vært flittig med strikkepinnene.Kjempefine luer!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...