12 februar 2009

En vognpose til


I dag har vi igjen hatt besøk av vaninna mi og datteren hennes. Hun passer barna og jeg syr. Bra ordning syns vi da.

Og i dag var det posen til hennes trille som skulle bli ferdig, og det var en fornøyd mamma som reiste herfra i ettermiddag kan dere tro. Syns posen ble superfin, og fargene ble så fine til den grå vogna.

Så nå bare venter jeg på at snuppa her skal slå seg til ro i vogna si, sånn at jeg får gjort ferdig snøggel bøggelen hennes, så har vi poser i lange baner her i huset:)

Men, det skal sies...for et knøvel det var å sy disse posene. Tredobbelt lag med stoff og glidelås (jeg har aldri vært særlig venn med disse glidelåsene nei), litt opprekking innimellom - for det må jo til, for nøye er man jo -, men så blir det jo bra til slutt.

Vi ble i allefall fornøyde, og syns det har vært en produktiv dag for trøtte og tåkelagte mammahjærner...

6 fortryllende kommentarer:

Toril sa...

Vognposene dine var skikkelig flotte!!

Skjønner godt at venninna di var fornøyd :)

Monstermønster sa...

Stilig! Synes dere fikk en grei deal begge to, du fikk sytid og dere fikk vognposer begge to. Lekkert med eget design, moro å ha noe som ikke alle andre har!

gURo sa...

Kjempe fine vognposer du lager! Det er noe av det fineste jeg har sett:)

charlotte sa...

For ei fantastisk fin vognpose! God helg!

Anonym sa...

Knall fin pose! Jeg fikk den på mail av en MEGET stolt eier:)

Leni sa...

å så flink du er=)
lager du på bestilling?


det ligger forresten en utfordring til deg i min blogg!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...